Anna Sękowska
Certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R,. Psycholog, Psychoterapeuta Dzieci i Młodzieży w trakcie procesu certyfikacji
Anna Sękowska
Certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R,. Psycholog, Psychoterapeuta Dzieci i Młodzieży w trakcie procesu certyfikacji
Absolwentka Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego, dyplomowany Diagnosta z kwalifikacjami pedagogicznymi, Trener Umiejętności Społecznych. Obecnie w trakcie szkolenia Psychoterapii Dzieci i Młodzieży w Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie oraz w trakcie procesu certyfikacyjnego na terapeutę uzależnień Krajowego Biura ds. Narkomanii.
Pracuje z dziećmi i młodzieżą w atmosferze szacunku i uważności podążając za ich potrzebami, by jak najlepiej zrozumieć ich Świat. Kieruje się podejściem holistycznym, rozumieniem trudności w odniesieniu do całej rodziny.
Małgorzata Tomaszewska
Psycholog młodzieży i osób dorosłych, psychoterapeuta
Małgorzata Tomaszewska
Psycholog młodzieży i osób dorosłych, psychoterapeuta
Jestem absolwentką UAM w Poznaniu. W pracy specjalizuję się w problematyce emocjonalnej, rodzinnej oraz w zaburzeniach zachowania dzieci i młodzieży. Ukończyłam m. in. Studia Podyplomowe w zakresie:
Systemowa Terapia Rodzin (W-wa Synapsis) Psychokorekcja Zaburzeń Zachowania Dzieci i Młodzieży (UŚ) Pedagogika Lecznicza i Alternatywna (PTHP) Systemowe Rozumienie Rodziny (Krakowska Fundacja Rozwoju Psychoterapii)
Mam ponad 35 letnie doświadczenie w pracy psychologa z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną (szkolnictwo integracyjne i specjalne) oraz z dorosłymi cierpiącymi na afazję (SON).
Aleksandra Czopik
Psycholog dzieci młodzieży i osób dorosłych
Aleksandra Czopik
Psycholog dzieci młodzieży i osób dorosłych
Jestem lekarzem oraz psychologiem ze specjalizacją kliniczną i sądową. W zawodzie psychologa posiadam 13 letnie doświadczenie, które zdobywałam min. w Ośrodkach Interwencji Kryzysowej, Ośrodkach Leczenia Uzależnień, Oddziałach Psychiatrycznych, Neurologicznych, Poradniach zdrowia psychicznego dla dorosłych oraz dzieci. Zajmuje się także diagnozą oraz rehabilitacją deficytów poznawczych. Udzielam licznych konsultacji na oddziałach pediatrycznych, intensywnej terapii, onkologii oraz chirurgii. Mam na swoim koncie setki godzin konsultacji indywidualnych, bogate doświadczenie w terapii uzależnień oraz w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, zaburzeniami zachowania. Posiadam uprawnienia i kompetencje do pracy ze sprawcami przemocy domowej metodą Duluth. Ciągle podnoszę swoje kwalifikacje oraz uczestniczy w licznych szkoleniach i warsztatach psychoterapii. Od 2016 jako trener prowadzę szkolenia i warsztaty z zakresu profilaktyki. Jestem trenerem programów rekomendowanych przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Pracuje z dziećmi powyżej 5r.ż, młodzieżą, osobami dorosłymi oraz seniorami. Pracuje w nurcie poznawczo-behawioralnym oraz systemowym.
W gabinecie zajmuje się następującymi zagadnieniami:
- depresja
- motywacja
- zaburzenia lękowe
- zaburzenia zachowania
- zaburzenia kontroli emocji
- zaburzenia poznawcze
- zaburzenia osobowości
- trudności wychowawcze
- trudności adaptacyjne
- żałoba
- trauma
- wsparcie
Natalia Góra
Psycholog młodzieży i osób dorosłych
Natalia Góra
Psycholog młodzieży i osób dorosłych
Jestem absolwentką Psychologii na Akademii Humanitas w Sosnowcu ze specjalnością: Psychologia Kliniczna i Osobowości. Swoją wiedzę i doświadczenie wzbogacałam w szpitalu MSWiA w Katowicach (między innymi na Dziennym Oddziale Leczenia Zaburzeń Nerwicowych) oraz w Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Gliwicach. Stale podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach i warsztatach. Ważne jest dla mnie indywidualne podejście do każdej osoby. Skupiam się na zasobach, potencjale i mocnych stronach swoich klientów. Zawsze staram się zrozumieć ich potrzeby, problemy i trudności żeby wspólnie wypracować skuteczne rozwiązania. Moja praktyka opiera się na zaufaniu, współpracy i bezpiecznej atmosferze, w której każdy może poczuć się akceptowany i zrozumiany.
Metody pracy
Rozmowa kierowana/wywiad Psychoedukacja Karty pracy
Zaburzenia
trudności emocjonalne i związane z nastrojem trudności związane z niepokojem psychicznym i lękami trudności w relacjach (międzyludzkich, partnerskich, rodzinnych) doświadczanie nadmiernego stresu kryzysy, zmiany i trudne momenty życiowe straty/żałoba problemy z poczuciem własnej wartości, samooceną i akceptacją
Małgorzata Kuberek
Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog
Małgorzata Kuberek
Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog
Aleksandra Nieć
Psycholog dziecięcy, pedagog
Aleksandra Nieć
Psycholog dziecięcy, pedagog
Anna Glazik-Budniok
Logopeda, pedagog
Anna Glazik-Budniok
Logopeda, pedagog
Na co dzień pracuję z najmłodszymi dziećmi w przedszkolu. Jestem kreatywna i uwielbiam sprawiać radość podopiecznym tworząc interesujące zajęcia. Najważniejsze dla mnie jest stworzyć przyjemna atmosferę dzięki czemu dziecko chętnie współpracuje..
Metody pracy.
Ćwiczenia oddechowe, fonacyjne, artykulacyjneZaburzeniaDysalia oraz opóźniony rozwój mowyMyroslava Volosenko
Fizjoterapeuta dzieci i dorosłych
Myroslava Volosenko
Fizjoterapeuta dzieci i dorosłych
Mam na imię Mirka, będę twoim fizjoterapeutą. Specjalizuję się w wadach postawy u dzieci. Również pracuję z osobami dorosłymi. Pomogę Ci uporać się z nagłym lub przewlekłym bólem. Cechuje mnie duża empatia i życzliwość. W pracy kieruję się dobrem pacjenta, zawsze podchodzę indywidualnie do jego potrzeb. W życiu prywatnym jestem duszą artysty śpiewam, piszę wiersze i uwielbiam fotografie. Zapraszam do współpracy. Wierzę, że razem stworzymy zgrany duet i pokonamy każdy ból.
Metody pracy:
Stosuję terapię manualną w postaci masażu głębokiego, masażu poprzecznego, rozluźnienie punktów spustowych, PIR, neuromobilizacje, PNF, kinezjotaping oraz trening taśmami Thera Band. Wykorzystuję elementy metody FITS, korzystam z trójwymiarowej manualnej terapii stóp według Barbary Zukunft-Huber.
Zaburzenia:
U dzieci: wady postawy, skolioza, koślawość, szpotawość kolan, wady stóp, asymetryczne ustawienie łopatek, asymetryczne ustawienie obręczy barkowej, plecy okrągłe, plecy płaskie, choroba Scheuermana, obniżone napięcie. U dorosłych: zespoły pourazowe, kontuzje, zerwanie/naderwanie stożka rotatorów stawu barkowego, urazy stawu kolanowego, zespoły bólowe kręgosłupa, zapalenie mięśnia gruszkowatego, przewlekła rwa kulszowa, bóle odcinka szyjnego, stany przeciążeniowe, łokieć tenisisty, łokieć golfisty. Osoby starsze: złamania po upadku, endoproteza stawu kolanowego, biodrowego, zespoły bólowe kręgosłupa.
Marta Szalińska
Logopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta ręki
Marta Szalińska
Logopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta ręki
Absolwentka pedagogiki specjalnej z zakresu surdopedagogiki na WSP w Krakowie, studiów podyplomowych w zakresie logopedii i terapii pedagogicznej na Uniwersytecie Opolskim oraz rocznego kursu kwalifikacyjnego z zakresu oligofrenopedagogiki. Uzyskała certyfikat ukończenia kursu szkoleniowego w zakresie stymulacji audio-psycho-lingwistycznej za pomocą metody Tomatisa na I poziomie pedagogicznym. Warsztat terapeutyczny doskonaliła uczestnicząc w szkoleniu z zakresu kursu bazowego „Terapii behawioralnej w teorii i praktyce” oraz kursie terapii ręki. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w przedszkolu integracyjnym, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz jako wolontariusz w “A-Afazja Klubie” wspierającym osoby chore z afazją a także ich rodziny. Obecnie pracuje jako logopeda w Zespole Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 w Gliwicach oraz w przedszkolu w Rudzie Śląskiej. Dodatkowo prowadzi warsztaty sensoryczno-logopedyczne dla dzieci w wieku przedszkolnym i ich rodziców.
Barbara Strzempa
Tyflopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta ręki, trener TUS
Barbara Strzempa
Tyflopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta ręki, trener TUS
Jestem pedagogiem z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wsparcia, kompensacji i rewalidacji dzieci i młodzieży, a także dorosłych. Absolwentką studiów o specjalnościach: resocjalizant, tyflopedagog, oligofrenopedagog, a także kursów doskonalących w zakresie między innymi: terapii zajęciowej, terapii ręki i umiejętności grafomotorycznych I i II stopnia, neurokinezjologicznej terapii taktylnej S. Masgutowej, sensoplastyki czy Empathy Dolls. Doświadczenia zawodowego nabywałam podczas pracy w szkołach zarówno ogólnodostępnych, jak i specjalnych oraz z oddziałami integracyjnymi, a także w przedszkolach. Jestem wieloletnim wykładowcą pedagogicznych studiów podyplomowych oraz edukatorem rad pedagogicznych. Prowadzę zajęcia indywidualne i grupowe dla dzieci i młodzieży, a także warsztaty i indywidualne porady dla rodziców. Praca terapeutyczna jest moją pasją, a uśmiech i satysfakcja dzieci najlepszym napędem do towarzyszenia dzieciom w pokonywaniu kolejnych wyzwań. Prywatnie jestem mamą, opiekunką piątki zaadoptowanych kotów i rękodzielniczką. Wypoczywam na wsi, wśród książek lub przy dobrym filmie.
Agnieszka Duda-Wąs
Logopeda, pedagog, terapeuta poznawczo-behawioralny
Agnieszka Duda-Wąs
Logopeda, pedagog, terapeuta poznawczo-behawioralny
Jestem absolwentka Uniwersytetu Śląskiego, na którym zdobyłam tytuł pedagoga wczesnoszkolnego oraz przedszkolnego. Ukończyłam również kierunek związany z pedagogiką i psychologią dziecka. Ponad to jestem terapeutą poznawczo-behawioralnym. Tytuł terapeuty uzyskałam w Centrum Terapii Behawioralnej we Wrocławiu. Zajmuję się również diagnozą i terapią logopedyczną. W swojej terapii logopedycznej staram się włączać elementy zabawy walcząc z wadami wymowy, jąkaniem oraz wszelkimi innymi problemami natury logopedycznej. W związku z charakterem mojej pracy zawodowej miałam do czynienia z różnorodnymi problemami rozwojowymi. Pracuję między innymi z dziećmi w spektrum Autyzmu, Zespołem Downa, Zespołem Aspergera, niepełnosprawnością intelektualną, prowadzę również WWR. Biorąc pod uwagę wiek moich podopiecznych w swojej pracy zawodowej kieruję się przede wszystkim stworzeniem miłej, przyjaznej i bezpiecznej atmosfery oraz zapewnieniu świetnej zabawy.
Dorota Piecha-Dudek
Pedagog, socjoterapeuta
Dorota Piecha-Dudek
Pedagog, socjoterapeuta
Moje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując jako instruktor terapii zajęciowej a następnie w szkole podstawowej z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W pracy podążam za uczestnikami terapii. Bardzo ważny jest dla mnie sam proces i relacja pomiędzy terapeutą a dzieckiem. Wykorzystując różne techniki staram się udzielać jak najwięcej wsparcia i zrozumienia osobom, z którymi mam okazję pracować, aby mogły w pełni rozwinąć swój potencjał. Obecnie jestem na I roku Szkoły Psychoterapii i Polskim Instytucie Psychoterapii Integratywnej i w przyszłości chciałabym pracować jako psychoterapeutka. Jestem założycielką Fundacji Naturalnego Rozwoju, której celem jest uwrażliwianie dzieci i młodzieży na kontakt z naturą i dbanie o środowisko. Prowadzimy warsztaty i zajęcia terenowe. Zajęcia są świetną okazją do rozwijania umiejętności motorycznych, budowania samodzielności oraz do doświadczania świata wszystkimi zmysłami.
Metody pracy
Metoda zabawowa Stymulacja sensoryczna Arteterapia Sensoplastyka Polisensoryczne doświadczanie
Zaburzenia
Zaburzenia ASD Niepełnosprawność intelektualna Zaburzenia emocjonalne
Patrycja Tarabuła
Pedagog, trener TUS
Patrycja Tarabuła
Pedagog, trener TUS
Absolwentka Kolegium Nauk Społecznych Politechniki Śląskiej w Gliwicach. W swojej pracy wykorzystuje elementy metod pedagogiki zabawy, E. Gruszczyk- Kolczyńskiej oraz trening umiejętności społecznych. Stale podnoszę swoje kwalifikację inspirując się nowymi metodami pracy, ulepszając swój warsztat pracy. Pracuję głownie z najmłodszymi pacjentami kierując się indywidualnym podejściem do każdego z nich.
Metody pracy
Opowiadania, rozmowy, zagadki, elementy metody E. Gruszczyk- Kolczyńskiej, gry i zabawy ogólnorozwojowe, zabawy rozwijające sprawność dotykową w tym wykorzystanie m.in. sypkich materiałów, poznanie różnych konsystencji oraz faktur
Zaburzenia
Zaburzenia motoryki małej i dużej, zaburzenia emocjonalne, zaburzenia w zakresie koordynacji wzrokowo-ruchowej
Dawid Żołnierek
Pedagog
Dawid Żołnierek
Pedagog
Pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką społeczną, Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, Pedagogika korekcyjna. Od ponad 6 lat pracuje w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej z dziećmi oraz młodzieżą, stąd problemy młodego pokolenia nie są mi obce. Uważam, że problemy z którymi dzieci się spotykają są bardzo ważne i trzeba do nich odpowiednio podejść. Praca z dziećmi jest moją pasją. Nie ma nic lepszego jak widok małej uśmiechniętej twarzy, która po ciężkich wydarzeniach pomimo młodego wieku jest w stanie dalej okazywać pozytywne uczucia.
Iwona Horyniecka
Fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej
Iwona Horyniecka
Fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej
W pracy z dzieckiem niezwykle ważne jest dla mnie holistyczne podejście do pacjenta. Staram się, aby mały pacjent jak i jego opiekunowie czuli się podczas terapii komfortowo i aby przebiegała ona w przyjaznej atmosferze. Prywatnie sama jestem mamą i wiem jak ważne jest uwzględnienie rodzica w terapii małego pacjenta.
Metody pracy
NTD Bobath
Zaburzenia
asymetria, zaburzenia napięcia mięśniowego, choroby genetyczne, MPD
Agnieszka Dąbrowska
Logopeda, oligofrenopedagog
Agnieszka Dąbrowska
Logopeda, oligofrenopedagog
Anna Lebelt
Logopeda, pedagog
Anna Lebelt
Logopeda, pedagog
Ukończyłam studia magisterskie na kierunku: pedagogika specjalna oraz studia podyplomowe na kierunku: logopedia kliniczna. Zajmuję się diagnozą i terapią logopedyczną. W swojej pracy staram się włączać elementy zabawy do walki z występującymi u dzieci wadami wymowy. Pracuję z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, afazją motoryczną i zaburzeniami miofunkcjonalnymi. Ze względu na wiek moich podopiecznych staram się dbać o miłą atmosferę na zajęciach, a także dobierać metody i formy pracy do możliwości dzieci.
Metody pracy
Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania, Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji, Logorytmika, Elementy masażu wg. Stecko, Terapia orofacjalna, Zabawy paluszkowe
Zaburzenia
ORM (opóźniony rozwój mowy), dyslalia, afazja rozwojowa, zaburzenia miofunkcjonalne
Katarzyna Rosak
Fizjoterapeuta dziecięcy
Katarzyna Rosak
Fizjoterapeuta dziecięcy
Nazywam się Katarzyna Rosak i jestem fizjoterapeutą dziecięcym opierającym swoją pracę głównie o terapię neurorozwojową NDT – Bobath. Najbliższa jest mi praca z niemowlętami, a najważniejszym aspektem jest całościowe spojrzenie na potrzeby dziecka i jego rodziny. Na sercu leży mi również czas, który poświęcam na pracę z małym pacjentem. Chcę aby każdy otrzymał tyle uwagi, ile naprawdę potrzebuje wraz z konkretnymi informacjami, co do przebiegu rozwoju maluszka na różnych jego etapach.
Metody pracy
NDT – Bobath PNF
Zaburzenia
opóźnienie rozwoju psychomotorycznego, wcześniactwo, kręcz szyi, zaburzenia dystrybucji napięcia mięśniowego, mózgowe porażenie dziecięce, choroby nerwowo-mięśniowe zespoły genetyczne
Kinga Badura
Logopeda
Kinga Badura
Logopeda
Nazywam się Kinga Badura. Ukończyłam studia na Uniwersytecie Śląskim na kierunku "Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne", a następnie "Logopedia i medialna emisja głosu". Praca z dziećmi od zawsze była moją pasją. Podczas zajęć tworzę miłą i przyjazną atmosferę, aby umilić dzieciom czas.
Metody pracy
Podczas zajęć wykorzystuję metodę wzrokowo-słuchową, masaż logopedyczny, kinesiotaping logopedyczny, usprawnianie narządów artykulacyjnych, usprawnianie słuchu fonemowego. Wykorzystuję również metodę przekształceń logopedycznych oraz elementy SMURF.
Zaburzenia
dyslalia, opóźniony rózwój mowy, afazja, nieprawidłowa pozycja spoczynkowa języka, nadmierne ślinienie się, pomoc w przyswajaniu wiedzy szkolnej/przedszkolnej, nauka czytania
Michał Strzempa
Psycholog dzieci i młodzieży
Michał Strzempa
Psycholog dzieci i młodzieży
Jestem absolwentem kierunku psychologia Akademii Górnośląskiej w Katowicach, Trenerem Funkcji Poznawczych oraz Trenerem Umiejętności Społecznych. Specjalizuję się w pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi i młodzieżą. Cenię sobie zaangażowanie rodziców we współpracę ze specjalistami. Podążając za rozwojem nauk psychologicznych regularnie podnoszę swoje umiejętności i kwalifikacje. Prywatnie jestem wielbicielem japonistyki, literatury pięknej oraz kotów.
Metody pracy:
- bajkoterapia - sensoplastyka - elementy mindfullness - elementy CBT - metody aktywizujące - TUS - trening funkcji poznawczych
Zaburzenia:
- zaburzenia funkcji poznawczych - nadpobudliwość psychoruchowa - zaburzenia funkcji społecznych i emocjonalnych
Magdalena Botor
Psycholog dzieci i młodzieży
Magdalena Botor
Psycholog dzieci i młodzieży
Jestem psychologiem ze specjalnością kliniczną oraz rozwojową, absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończyłam dwuletni Blok Kształcenia Nauczycielskiego, jestem w trakcie studiów podyplomowych z zakresu Muzykoterapii. Swoją wiedzę oraz umiejętności stale poszerzam o udział w szkoleniach i warsztatach. Mam doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz rodzicami. W pracy bliskie jest mi podejście terapii systemowej oraz poznawczo-behawioralnej. Podstawą mojej pracy jest autentyczność oraz budowanie relacji opartej na zaufaniu. Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. pracując w świetlicy socjoterapeutycznej, współprowadząc grupę terapeutyczno-rozwojową dla młodzieży w „Pracowni Rozwoju Osobistego” oraz realizując praktyki m.in. w poradni psychologiczno-pedagogicznej „PROGRESS”, placówce wsparcia dziennego dla dzieci „Przystań” oraz na Dziennym Oddziale Psychiatrycznym Rehabilitacyjnym „Medican”.
Metody pracy
elementy treningu umiejętności społecznych modelowanie zachowania, bajkoterapia, rozmowa kierowana, karty pracy, praca ze zdjęciami lub obrazkami, gry i zabawy edukacyjne, terapia przez zabawę, psychoedukacja
Zaburzenia
Zajęcia terapeutyczne w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju, Praca z rodzicami zgłaszającymi trudności wychowawcze, Praca z dziećmi przejawiającymi trudności w zakresie funkcjonowania poznawczego, społecznego oraz emocjonalnego
Aleksandra Mularczyk
Pedagog specjalny, oligofrenopedagog
Aleksandra Mularczyk
Pedagog specjalny, oligofrenopedagog
Pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny. Pracuję na stanowisku terapeuty z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W swojej codziennej pracy stosuję elementy terapii behawioralnej oraz terapii ręki. Jestem absolwentką Terapii pedagogicznej i rewalidacji indywidualnej oraz Pedagogiki Specjalnej – edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Jestem w trakcie zdobywania Polskiej Licencji Terapeuty Behawioralnego. Swoją wiedzę zdobywam na wielu szkoleniach oraz wolontariatach.
Metody pracy Terapia behawioralna, Terapia ręki, Terapia pedagogiczna
Zaburzenia ASD - Zaburzenia ze spektrum autyzmu
Agnieszka Szeliga
Logopeda oligofrenopedagog, pedagog zdrowia
Agnieszka Szeliga
Logopeda oligofrenopedagog, pedagog zdrowia
Jestem absolwentką Uniwersytetu Śląskiego, na którym ukończyłam studia na kierunku Pedagogika Zdrowia oraz studiów podyplomowych z zakresu Oligofrenopedagogiki i Logopedii. Od kilkunastu lat pracuję z najmłodszymi dziećmi, wspierając ich rozwój poprzez zabawę, w przyjaznej atmosferze i poczuciu bezpieczeństwa..
Metody Pracy
ćwiczenia artykulacyjne, słuchowe, fonacyjne terapia miofunkcjonalna masaż logopedyczny ćwiczenia logorytmiczne gry i zabawy edukacyjne.
Zaburzenia
ORM, dyslalia, zaburzenia miofunkcjonalne, spektrum autyzmu, niepełnosprawność intelektualna.
Magdalena Mitręga
Logopeda
Magdalena Mitręga
Logopeda
Z wykształcenia jestem absolwentką filologii polskiej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach o specjalności nauczycielskiej. Ukończyłam studia logopedyczne na Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym im. Jana Długosza w Częstochowie. Aktualnie w trakcie studiów w zakresie neurologopedii klinicznej na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach. W trakcie zajęć logopedycznych wykorzystuję metody pracy dostosowane do potrzeb edukacyjnych każdego dziecka indywidualnie, zwracając uwagę na łączenie aktywności w zakresie: mowy, rozwoju komunikacji językowych, orientacji przestrzennej, motoryki małej, percepcji słuchowej. Opóźniony rozwój mowy dziecka jest zagadnieniem, które w szczególności interesuje mnie w mojej pracy zawodowej.
Metody pracy
Prowadzę zajęcia z dziećmi przy wykorzystaniu ćwiczeń artykulacyjnych, oddechowych, fonacyjnych, a także grafomotorycznych.
Zaburzenia
W szczególności interesują mnie pacjenci z opóźnionym rozwojem mowy oraz zmagający się z dyslalią.
Aneta Rakowska
Fizjoterapeuta
Aneta Rakowska
Fizjoterapeuta
Jestem fizjoterapeutą pediatrycznym, absolwentką Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Swoją praktykę zdobyłam podczas pracy w różnych placówkach w Katowicach, Bielsku-Białej, Gliwicach oraz Zabrzu. Wiedzę i umiejętności stale podnoszę uczestnicząc w różnych kursach specjalistycznych. W mojej pracy staram się nawiązać pozytywną relację z pacjentem, tak aby terapia odbywała się w przyjaznych i komfortowych warunkach.
Magdalena Gołębiewska-Leszner
Pedagog, terapeuta ręki, terapeuta integracji sensorycznej
Magdalena Gołębiewska-Leszner
Pedagog, terapeuta ręki, terapeuta integracji sensorycznej
Jestem absolwentką studiów magisterskich z zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Doświadczenie jako pedagog zdobywałam podczas pracy w specjalistycznej placówce wsparcia dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych, znajdujących się w sytuacjach kryzysowych. Ukończyłam także studia na Akademii WSB z zakresu Integracji sensorycznej z terapią ręki. Aktualnie podnoszę swoje kwalifikacje na studiach podyplomowych z zakresu Edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika), autyzmem oraz zespołem Aspergera. Na co dzień pracuję w przedszkolu terapeutycznym jako wychowawca grupy dzieci 4-5 letnich, głównie w spektrum autyzmu. Praca z dziećmi sprawia mi dużo satysfakcji, staram się w niej zapewnić maluchom odpowiednie warunki do rozwoju i poznawania otaczającego ich świata.
Zaburzenia:
Autyzm, niepełnosprawności ruchowe, afazja.