Anna Sękowska
Certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R,. Psycholog, Psychoterapeuta Dzieci i Młodzieży w trakcie procesu certyfikacji
Anna Sękowska
Certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R,. Psycholog, Psychoterapeuta Dzieci i Młodzieży w trakcie procesu certyfikacji
Absolwentka Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego, dyplomowany Diagnosta z kwalifikacjami pedagogicznymi, Trener Umiejętności Społecznych. Obecnie w trakcie szkolenia Psychoterapii Dzieci i Młodzieży w Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie oraz w trakcie procesu certyfikacyjnego na terapeutę uzależnień Krajowego Biura ds. Narkomanii.
Pracuje z dziećmi i młodzieżą w atmosferze szacunku i uważności podążając za ich potrzebami, by jak najlepiej zrozumieć ich Świat. Kieruje się podejściem holistycznym, rozumieniem trudności w odniesieniu do całej rodziny.
Małgorzata Tomaszewska
Psycholog młodzieży i osób dorosłych, psychoterapeuta
Małgorzata Tomaszewska
Psycholog młodzieży i osób dorosłych, psychoterapeuta
Jestem absolwentką UAM w Poznaniu. W pracy specjalizuję się w problematyce emocjonalnej, rodzinnej oraz w zaburzeniach zachowania dzieci i młodzieży. Ukończyłam m. in. Studia Podyplomowe w zakresie:
Systemowa Terapia Rodzin (W-wa Synapsis) Psychokorekcja Zaburzeń Zachowania Dzieci i Młodzieży (UŚ) Pedagogika Lecznicza i Alternatywna (PTHP) Systemowe Rozumienie Rodziny (Krakowska Fundacja Rozwoju Psychoterapii)
Mam ponad 35 letnie doświadczenie w pracy psychologa z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną (szkolnictwo integracyjne i specjalne) oraz z dorosłymi cierpiącymi na afazję (SON).
Aleksandra Czopik
Psycholog dzieci młodzieży i osób dorosłych
Aleksandra Czopik
Psycholog dzieci młodzieży i osób dorosłych
Jestem lekarzem oraz psychologiem ze specjalizacją kliniczną i sądową. W zawodzie psychologa posiadam 13 letnie doświadczenie, które zdobywałam min. w Ośrodkach Interwencji Kryzysowej, Ośrodkach Leczenia Uzależnień, Oddziałach Psychiatrycznych, Neurologicznych, Poradniach zdrowia psychicznego dla dorosłych oraz dzieci. Zajmuje się także diagnozą oraz rehabilitacją deficytów poznawczych. Udzielam licznych konsultacji na oddziałach pediatrycznych, intensywnej terapii, onkologii oraz chirurgii. Mam na swoim koncie setki godzin konsultacji indywidualnych, bogate doświadczenie w terapii uzależnień oraz w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, zaburzeniami zachowania. Posiadam uprawnienia i kompetencje do pracy ze sprawcami przemocy domowej metodą Duluth. Ciągle podnoszę swoje kwalifikacje oraz uczestniczy w licznych szkoleniach i warsztatach psychoterapii. Od 2016 jako trener prowadzę szkolenia i warsztaty z zakresu profilaktyki. Jestem trenerem programów rekomendowanych przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Pracuje z dziećmi powyżej 5r.ż, młodzieżą, osobami dorosłymi oraz seniorami. Pracuje w nurcie poznawczo-behawioralnym oraz systemowym.
W gabinecie zajmuje się następującymi zagadnieniami:
- depresja
- motywacja
- zaburzenia lękowe
- zaburzenia zachowania
- zaburzenia kontroli emocji
- zaburzenia poznawcze
- zaburzenia osobowości
- trudności wychowawcze
- trudności adaptacyjne
- żałoba
- trauma
- wsparcie
Natalia Góra
Psycholog młodzieży i osób dorosłych
Natalia Góra
Psycholog młodzieży i osób dorosłych
Jestem absolwentką Psychologii na Akademii Humanitas w Sosnowcu ze specjalnością: Psychologia Kliniczna i Osobowości. Swoją wiedzę i doświadczenie wzbogacałam w szpitalu MSWiA w Katowicach (między innymi na Dziennym Oddziale Leczenia Zaburzeń Nerwicowych) oraz w Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Gliwicach. Stale podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach i warsztatach. Ważne jest dla mnie indywidualne podejście do każdej osoby. Skupiam się na zasobach, potencjale i mocnych stronach swoich klientów. Zawsze staram się zrozumieć ich potrzeby, problemy i trudności żeby wspólnie wypracować skuteczne rozwiązania. Moja praktyka opiera się na zaufaniu, współpracy i bezpiecznej atmosferze, w której każdy może poczuć się akceptowany i zrozumiany.
Metody pracy
Rozmowa kierowana/wywiad Psychoedukacja Karty pracy
Zaburzenia
trudności emocjonalne i związane z nastrojem trudności związane z niepokojem psychicznym i lękami trudności w relacjach (międzyludzkich, partnerskich, rodzinnych) doświadczanie nadmiernego stresu kryzysy, zmiany i trudne momenty życiowe straty/żałoba problemy z poczuciem własnej wartości, samooceną i akceptacją

Katarzyna Wrzeszcz
Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej (w trakcie specjalizacji)

Katarzyna Wrzeszcz
Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej (w trakcie specjalizacji)
Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego. Ukończyłam studia pedagogiczne na Politechnice Śląskiej, obecnie poszerzam swoją wiedzę w zakresie Integracji sensorycznej, a także diagnozy, rewalidacji i terapii pedagogicznej na studiach podyplomowych. Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości i daje poczucie satysfakcji i spełnienia zawodowego. W swojej pracy wykorzystuję holistyczne podejście do wspierania rozwoju dziecka. Interesuję się teatrem, kinem, neuroedukacją i psychologią.
Metody pracy
- polisensoryczna - Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne,
- elementy terapii behawioralnej - TUS - metoda M. Montessori - metoda Kinezjologii Edukacyjnej P. Dennissona - Terapia pedagogicznaZaburzenia
- zaburzenia integracji sensorycznej
- specjalne potrzeby edukacyjne - nadpobudliwość psychoruchowa
Małgorzata Kuberek
Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog

Małgorzata Kuberek
Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog

Aleksandra Nieć
Psycholog dziecięcy, pedagog

Aleksandra Nieć
Psycholog dziecięcy, pedagog

Marta Szalińska
Logopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta ręki

Marta Szalińska
Logopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta ręki
Absolwentka pedagogiki specjalnej z zakresu surdopedagogiki na WSP w Krakowie, studiów podyplomowych w zakresie logopedii i terapii pedagogicznej na Uniwersytecie Opolskim oraz rocznego kursu kwalifikacyjnego z zakresu oligofrenopedagogiki. Uzyskała certyfikat ukończenia kursu szkoleniowego w zakresie stymulacji audio-psycho-lingwistycznej za pomocą metody Tomatisa na I poziomie pedagogicznym. Warsztat terapeutyczny doskonaliła uczestnicząc w szkoleniu z zakresu kursu bazowego „Terapii behawioralnej w teorii i praktyce” oraz kursie terapii ręki. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w przedszkolu integracyjnym, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz jako wolontariusz w “A-Afazja Klubie” wspierającym osoby chore z afazją a także ich rodziny. Obecnie pracuje jako logopeda w Zespole Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 w Gliwicach oraz w przedszkolu w Rudzie Śląskiej. Dodatkowo prowadzi warsztaty sensoryczno-logopedyczne dla dzieci w wieku przedszkolnym i ich rodziców.

Agnieszka Duda-Wąs
Logopeda, pedagog, terapeuta poznawczo-behawioralny

Agnieszka Duda-Wąs
Logopeda, pedagog, terapeuta poznawczo-behawioralny
Jestem absolwentka Uniwersytetu Śląskiego, na którym zdobyłam tytuł pedagoga wczesnoszkolnego oraz przedszkolnego. Ukończyłam również kierunek związany z pedagogiką i psychologią dziecka. Ponad to jestem terapeutą poznawczo-behawioralnym. Tytuł terapeuty uzyskałam w Centrum Terapii Behawioralnej we Wrocławiu. Zajmuję się również diagnozą i terapią logopedyczną. W swojej terapii logopedycznej staram się włączać elementy zabawy walcząc z wadami wymowy, jąkaniem oraz wszelkimi innymi problemami natury logopedycznej. W związku z charakterem mojej pracy zawodowej miałam do czynienia z różnorodnymi problemami rozwojowymi. Pracuję między innymi z dziećmi w spektrum Autyzmu, Zespołem Downa, Zespołem Aspergera, niepełnosprawnością intelektualną, prowadzę również WWR. Biorąc pod uwagę wiek moich podopiecznych w swojej pracy zawodowej kieruję się przede wszystkim stworzeniem miłej, przyjaznej i bezpiecznej atmosfery oraz zapewnieniu świetnej zabawy.

Agnieszka Dąbrowska
Neurologopeda, Logopeda, oligofrenopedagog

Agnieszka Dąbrowska
Neurologopeda, Logopeda, oligofrenopedagog

Klaudia Latak
psycholog dzieci, młodzieży i osób dorosych, Terapeuta Integracji Sensorycznej

Klaudia Latak
psycholog dzieci, młodzieży i osób dorosych, Terapeuta Integracji Sensorycznej
Jestem psychologiem specjalizującym się w terapii dzieci, nastolatków, dorosłych i kobiet w ciąży. Ukończyłam studia o specjalności psychoterapii i posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą. Moja praktyka terapeutyczna opiera się na holistycznym podejściu, które uwzględnia zarówno aspekty psychologiczne, jak i emocjonalne moich pacjentów. Dążę do stworzenia bezpiecznej i wspierającej atmosfery podczas sesji terapeutycznych, aby pomóc pacjentom w radzeniu sobie z trudnościami i osiągnięciu ich celów terapeutycznych. Moje podejście terapeutyczne opiera się na empatii, zrozumieniu i szacunku dla każdej osoby, którą mam przyjemność wspierać w procesie terapeutycznym. Jako psycholog staram się nie tylko pomagać moim pacjentom w radzeniu sobie z trudnościami, ale także wspierać ich w rozwoju osobistym i osiąganiu ich pełnego potencjału..
Metody pracy
- Terapia poznawczo-behawioralna
- Terapia psychodynamiczna - Interwencje kryzysowe - Doradztwo psychologiczne - Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach - Techniki relaksacyjne i redukcji stresu - Terapia holistycznaZaburzenia
- Zaburzenie lękowe
- Zaburzenie obsesyjno-kompulsywne - Depresja - Dystymia - Zaburzenia afektywne sezonowe - Osobowość narcystyczna - Osobowość antyspołeczna - Osobowość unikająca - Zaburzenia związane z traumą i stresem - Zespół stresu pourazowego - Zaburzenie adaptacyjne - Uzależnienie od substancji (alkohol, narkotyki) - Uzależnienie behawioralne (np. uzależnienie od gier komputerowych, hazardu) - Autyzm - Zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi - Terapia dla kobiet w ciąży oraz kobiet, które nie potrafią zajść w ciążę - Terapia dla nastolatków - Stres, wypalenie zawodowe - Problemy w relacjach interpersonalnych - Kryzysy życiowe (rozwody, utraty, zmiany życiowe)
Karolina Wieczorek
Fizjoterapeuta, Terapeuta Integracji Sensorycznej

Karolina Wieczorek
Fizjoterapeuta, Terapeuta Integracji Sensorycznej
Jestem Absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, magistrem fizjoterapii oraz certyfikowaną terapeutką SI. Jestem osobą w pełni zaangażowaną w proces terapeutyczny. Swoją otwartością, uśmiechem oraz pozytywną energią zachęcam pacjentów do wspólnej pracy. Staram się, aby atmosfera podczas terapii była przyjazna dla dzieci oraz by czuły się bezpiecznie. Dostosowuję metody pracy do każdego dziecka indywidualnie. W wolnych chwilach spędzam czas z rodziną, a dodatkową moją pasją jest koszykówka, której od 15 lat jestem sędzią 🙂
Metody pracy
Elementy NDT-Bobath Terapia tkanek miękkich: rozluźnianie mięśniowo-powięziowe, terapia punktów spustowych Masaż tkanek głębokich Trening funkcjonalny Terapia SI
Zaburzenia
Zaburzenia wieku dziecięcego, nieprawidłowy rozwój motoryczny Wady postawy Afazja ruchowa Spektrum autyzmu Nadpobudliwość psychoruchowa Zaburzenia przetwarzania sensorycznego

Katarzyna Rosak
Fizjoterapeuta dziecięcy

Katarzyna Rosak
Fizjoterapeuta dziecięcy
Nazywam się Katarzyna Rosak i jestem fizjoterapeutą dziecięcym opierającym swoją pracę głównie o terapię neurorozwojową NDT – Bobath. Najbliższa jest mi praca z niemowlętami, a najważniejszym aspektem jest całościowe spojrzenie na potrzeby dziecka i jego rodziny. Na sercu leży mi również czas, który poświęcam na pracę z małym pacjentem. Chcę aby każdy otrzymał tyle uwagi, ile naprawdę potrzebuje wraz z konkretnymi informacjami, co do przebiegu rozwoju maluszka na różnych jego etapach.
Metody pracy
NDT – Bobath PNF
Zaburzenia
opóźnienie rozwoju psychomotorycznego, wcześniactwo, kręcz szyi, zaburzenia dystrybucji napięcia mięśniowego, mózgowe porażenie dziecięce, choroby nerwowo-mięśniowe zespoły genetyczne

Kinga Badura
Logopeda

Kinga Badura
Logopeda
Nazywam się Kinga Badura. Ukończyłam studia na Uniwersytecie Śląskim na kierunku "Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne", a następnie "Logopedia i medialna emisja głosu". Praca z dziećmi od zawsze była moją pasją. Podczas zajęć tworzę miłą i przyjazną atmosferę, aby umilić dzieciom czas.
Metody pracy
Podczas zajęć wykorzystuję metodę wzrokowo-słuchową, masaż logopedyczny, kinesiotaping logopedyczny, usprawnianie narządów artykulacyjnych, usprawnianie słuchu fonemowego. Wykorzystuję również metodę przekształceń logopedycznych oraz elementy SMURF.
Zaburzenia
dyslalia, opóźniony rózwój mowy, afazja, nieprawidłowa pozycja spoczynkowa języka, nadmierne ślinienie się, pomoc w przyswajaniu wiedzy szkolnej/przedszkolnej, nauka czytania

Magdalena Botor
Psycholog dzieci i młodzieży

Magdalena Botor
Psycholog dzieci i młodzieży
Jestem psychologiem ze specjalnością kliniczną oraz rozwojową, absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończyłam dwuletni Blok Kształcenia Nauczycielskiego, jestem w trakcie studiów podyplomowych z zakresu Muzykoterapii. Swoją wiedzę oraz umiejętności stale poszerzam o udział w szkoleniach i warsztatach. Mam doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz rodzicami. W pracy bliskie jest mi podejście terapii systemowej oraz poznawczo-behawioralnej. Podstawą mojej pracy jest autentyczność oraz budowanie relacji opartej na zaufaniu. Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. pracując w świetlicy socjoterapeutycznej, współprowadząc grupę terapeutyczno-rozwojową dla młodzieży w „Pracowni Rozwoju Osobistego” oraz realizując praktyki m.in. w poradni psychologiczno-pedagogicznej „PROGRESS”, placówce wsparcia dziennego dla dzieci „Przystań” oraz na Dziennym Oddziale Psychiatrycznym Rehabilitacyjnym „Medican”.
Metody pracy
elementy treningu umiejętności społecznych modelowanie zachowania, bajkoterapia, rozmowa kierowana, karty pracy, praca ze zdjęciami lub obrazkami, gry i zabawy edukacyjne, terapia przez zabawę, psychoedukacja
Zaburzenia
Zajęcia terapeutyczne w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju, Praca z rodzicami zgłaszającymi trudności wychowawcze, Praca z dziećmi przejawiającymi trudności w zakresie funkcjonowania poznawczego, społecznego oraz emocjonalnego

Ewa Krytowska
Psychoterapeuta

Ewa Krytowska
Psychoterapeuta
Jestem certyfikowanym psychoterapeutą uzależnień, stałym mediatorem sądowym oraz biegłą, a także zdałam egzamin państwowy w zakresie pracy z osobami doświadczającymi przemocy.
Pracuje z osobami dorosłymi, dziećmi i młodzieżą, osobami w kryzysie okołorozwodowym, osobami uzależnionymi i współuzależnionymi, DDA, osobami z zaburzeniami odżywiania, osobami doświadczającymi przemocy, osobami nie radzącymi sobie ze swoim zachowaniem agresywnym wobec drugiej osoby, prowadzę terapię małżeńską, par oraz systemu rodzinnego w kryzysach relacyjnych i życiowych, udzielam pomocy i wsparcia w procesie wychowawczym i ustaleniu rodzinnego planu wychowawczego. W prowadzonej psychoterapii dużą uwagę przykładam do zbudowania relacji terapeutycznej z pacjentem, opartej na autentyczności, zaufaniu, poczuciu bezpieczeństwa oraz przekonaniu o wyjątkowości i indywidualności każdego człowieka. Ponieważ staram się brać z życia jak najwięcej, zafascynowałam się jakiś czas temu Mindfulness, które oznacza uważność, uważną obecność lub też pełnię obecności. Dzięki tej metodzie treningu umysłowego lepiej poradziłam sobie ze stresem oraz silnymi emocjami, co przełożyło się na moje zdrowie – zarówno psychiczne, jak i fizyczne. W wolnym czasie uwielbiam “nic nie robić”, rozkoszować się ciszą i obecnością mojej kotki, Laury. Moje hobby to podróże, również te dalekie i dzikie, poznawanie różnych kultur, ludzi. Na co dzień staram się aktywnie zrelaksować poprzez spacery, uprawianie jogi i medytację.Metody Pracy
Praca indywidualna i grupowa
Praca z rodziną i parą, małżeńskaZaburzenia
zaburzenia afektywne
zaburzenia adaptacyjne uzależnienia od substancji i behawioralne depresja DDA i DDD zaburzenia odżywiania zaburzenia kompulsywno-obsesyjne
Agnieszka Szeliga
Logopeda oligofrenopedagog, pedagog zdrowia

Agnieszka Szeliga
Logopeda oligofrenopedagog, pedagog zdrowia
Jestem absolwentką Uniwersytetu Śląskiego, na którym ukończyłam studia na kierunku Pedagogika Zdrowia oraz studiów podyplomowych z zakresu Oligofrenopedagogiki i Logopedii. Od kilkunastu lat pracuję z najmłodszymi dziećmi, wspierając ich rozwój poprzez zabawę, w przyjaznej atmosferze i poczuciu bezpieczeństwa..
Metody Pracy
ćwiczenia artykulacyjne, słuchowe, fonacyjne terapia miofunkcjonalna masaż logopedyczny ćwiczenia logorytmiczne gry i zabawy edukacyjne.
Zaburzenia
ORM, dyslalia, zaburzenia miofunkcjonalne, spektrum autyzmu, niepełnosprawność intelektualna.

Magdalena Pogorzelska
Pedagog resocjalizacji, terapeuta zajęciowy

Magdalena Pogorzelska
Pedagog resocjalizacji, terapeuta zajęciowy
Jestem absolwentką Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Mysłowicach o specjalności pedagogika resocjalizacyjna, ukończyłam Szkołę Kształcenia Zawodowego w Bytomiu z tytułem zawodowym terapeuty zajęciowego, obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego o kierunku terapia pedagogiczna, pedagogika korekcyjna. Prywatnie mama dwójki nastolatków, interesuje mnie arometerapia, kinesiotaping, psychopatologia życia codziennego.
Zaburzenia:
Pracuję z dziećmi z trudnościami w szkole, niepełnosprawnością, upośledzonymi w stopniu lekkim, zespołem Aspergera, czy nadpobudliwością psychoruchową.
Metody pracy:
Moim celem jest umożliwienie dzieciom z zaburzeniami jak i niepełnosprawnym zdobycia wiedzy i umiejętności na miarę ich możliwości, w warunkach szkolnych, kształtowanie właściwych interakcji międzyosobowych, kształtowanie postaw otwartości i samoakceptacji, przygotowanie ich do względnie niezależnego funkcjonowania w społeczeństwie. W swojej pracy stosuję arteterapię, opowiadania etc. Jako terapeuta zajęciowy dostosowuję się do potrzeb i możliwości dziecka.

Wiktoria Rybica
psycholog dziecięcy

Wiktoria Rybica
psycholog dziecięcy
Jestem psychologiem, specjalizującym się w pracy z dziećmi do 10 roku życia. Obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych z przygotowania pedagogicznego dla psychologów oraz wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, co pozwala mi jeszcze lepiej wspierać moich podopiecznych na różnych etapach ich rozwoju. Bliskie jest mi podejście terapii systemowej oraz poznawczo-behawioralnej, które łączę, aby dostosować metody pracy do indywidualnych potrzeb dziecka i jego rodziny. Na co dzień pracuję w przedszkolu oraz na oddziale dziennym, gdzie prowadzę Trening Umiejętności Społecznych (TUS) dla dzieci ze spektrum autyzmu, rozwijając ich kompetencje społeczne i komunikacyjne. W swojej pracy stawiam na budowanie wspierającej atmosfery opartej na zaufaniu i zrozumieniu, co pozwala dzieciom czuć się bezpiecznie i w pełni rozwijać swój potencjał. Każde dziecko traktuję indywidualnie, uwzględniając jego potrzeby oraz możliwości.
Metody pracy
– terapia zabawą (wyrażanie swoich potrzeb i emocji przez zabawę), – metody relaksacyjne i mindfulness, – Trening Umiejętności Społecznych, – psychoedukacja, – arteterapiaZaburzenia
– problemy emocjonalne,
– problemy społeczne,
– problemy poznawcze i rozwojowe,
– zaburzenia ze spektrum autyzmu,
– trudności adaptacyjne.

Robert Dubel
Fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej

Robert Dubel
Fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej
Metody pracy:
– metody neurofizjologiczne (PNF, Vojta)– SI, terapia manualna
Katarzyna Seredyńska
Logopeda, surdopedagog
Katarzyna Seredyńska
Logopeda, surdopedagog
Jestem absolwentką Akademii Pedagogicznej w Krakowie na kierunku Pedagogika Specjalna w zakresie Surdopoedagogiki oraz studiów podyplomowych z zakresu Oligofrenopedagogiki, Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka oraz logopedii. Od kilkunastu lat pracuję z dziećmi, wspierając ich wszechstronny rozwój. Terapia przez zabawę i śmiech to motto mojej pracy. Konsekwentnie dążę do celu, dobierając metody zgodnie z potrzebami i możliwościami dziecka. Zaburzenia
Wspieram rozwój dzieci z niedosłuchem,
opóźnionym rozwojem mowy,
dyslalią,
niepełnosprawnością intelektualną.
Afrodyta Szukalska
Pedagog
Afrodyta Szukalska
Pedagog
Uzyskałam tytuł magistra na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach na studiach pedagogicznych ze specjalizacją edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego. Ukończyłam również studia podyplomowe z terapii pedagogicznej oraz wczesnego wspomagania dziecka z integracją sensoryczną. Pracuję jako wychowawca grupy w Publicznym Przedszkolu w Gliwicach. Biorę udział w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego w celu wzbogacenia swojego warsztatu pracy (m.in.: "Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia", "Kontakt - czyli uważna komunikacja z dzieckiem", "Terapia ręki. Zabawy rozwijające grafomotorykę", "Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci w wieku przedszkolnym", "Trelelele Ukulele – warsztaty dla nauczycieli "). Metody i formy stosowane w pracy zawsze dobieram starannie, biorąc pod uwagę możliwości rozwojowe dzieci, ich zainteresowanie oraz aktywizację. Prywatnie uwielbiam obcować z naturą podczas hamakowania w lesie czy górskich wędrówek. Pracuję nad umiejętnością gry na ukulele, aby można było to nazwać grą. Zaburzenia
trudności emocjonalno-społeczne,
obniżona sprawność grafomotoryczna,
brak koncentracji,
trudności w zdobywaniu i przyswajaniu wiedzy
Metody pracypłynnie przechodzę pomiędzy różnymi metodami adekwatnymi do danej sytuacji i możliwości dziecka. Chętnie sięgam po elementy sensoplastyki, której jestem w trakcie szkolenia. Nawiązuję również do pedagogiki zabawy czy TUSa.
Ewelina Chrostek
pedagog, terapeuta integracji sensorycznej, logopeda
Ewelina Chrostek
pedagog, terapeuta integracji sensorycznej, logopeda
Absolwentka Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu: edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagogiki, diagnozy i terapii psycho–pedagogicznej, edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i zespołem Aspergera, logopedii oraz terapii integracji sensorycznej i terapii zajęciowej. Obecnie pracuje jako nauczyciel i pedagog w Niepublicznym Przedszkolu dla Dzieci Niepełnosprawnych w Gliwicach. Posiada kwalifikacje z zakresu Terapii Ręki, Treningu Umiejętności Społecznych (TUS), Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, Sensoplastyki. Nieustannie uczestniczy w szkoleniach i warsztatach podnosząc swoje kwalifikacje, by móc prowadzić jak najefektywniejszą terapię. Zaburzenia
niepełnosprawność intelektualna i ruchowa
Plan pracySensoplastykę,
Metodę Dobrego Startu,
Metodę Ruchu Rozwijającego,
Logorytmikę,
Pedagogikę zabawy- Klanza,
Metoda aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss
dr Monika Mucha-Janota
Fizjoterapeuta dziecięcy
dr Monika Mucha-Janota
Fizjoterapeuta dziecięcy
Jestem dyplomowanym Pedagogiem o specjalności Edukacja zdrowotna z rehabilitacją, a także wieloletnim nauczycielem masażu oraz wykładowcom Medycyny Fizykalnej. Na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach na Wydziale Fizjoterapii uzyskałam tytuł naukowy Doktor nauk o zdrowiu. Chcąc rozszerzać swoją wiedze z zakresu Integracji Sensorycznej podjęłam studia podyplomowe na tym kierunku. W związku z tym, że jestem wieloletnim pedagogiem pasjonuje mnie praca z dziećmi. Cały czas poszerzam swoją wiedzę aby w sposób najlepszy i najbardziej ciekawy pomagać małym pacjentom w funkcjonowaniu. Dzięki holistycznemu podejściu do terapii staram się zwalczać nie objawy, a źródło dysfunkcji. Daję dzieciom narzędzia, które prawidłowo wykorzystają w terapii oraz zapewnią szczęście i radość.
Metody pracy
Zaburzenia
Michał Strzempa
Psycholog dzieci i młodzieży
Michał Strzempa
Psycholog dzieci i młodzieży
Jestem absolwentem kierunku psychologia Akademii Górnośląskiej w Katowicach, Trenerem Funkcji Poznawczych oraz Trenerem Umiejętności Społecznych. Specjalizuję się w pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi i młodzieżą. Cenię sobie zaangażowanie rodziców we współpracę ze specjalistami. Podążając za rozwojem nauk psychologicznych regularnie podnoszę swoje umiejętności i kwalifikacje. Prywatnie jestem wielbicielem japonistyki, literatury pięknej oraz kotów.
Metody pracy:
- bajkoterapia - sensoplastyka - elementy mindfullness - elementy CBT - metody aktywizujące - TUS - trening funkcji poznawczych
Zaburzenia:
- zaburzenia funkcji poznawczych - nadpobudliwość psychoruchowa - zaburzenia funkcji społecznych i emocjonalnych
Joanna Grzybek
pedagoga specjalny, socjoterapeuta surdo i tyflopedagog (w trakcie studiów) trener TUS, Terapeuta ręki dogoterapeuta seksuolog (seksuologia praktyczna)
Joanna Grzybek
pedagoga specjalny, socjoterapeuta surdo i tyflopedagog (w trakcie studiów) trener TUS, Terapeuta ręki dogoterapeuta seksuolog (seksuologia praktyczna)
Jestem absolwentką Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie jednolitych studiów magisterskich na kierunku pedagogika resocjalizacyjna. Swoją pracę zawodową rozpoczęłam w Młodzieżowym Ośrodku Opiekuńczo-Wychowawczym. Od 27 lat z pasją jestem związana z zapasami najpierw jako zawodnik aktualnie jako trener. Od 16 lat pracuję w oświacie. W przebiegu mojej drogi zawodowej ukończyłam studia podyplomowe na kierunkach:
- Rewalidacja, diagnoza i terapia pedagogiczna z pedagogiką szkolną
- Poradnictwo psychologiczne i interwencje kryzysowe
- Seksuologia praktyczna
- Aktualnie jestem na ostatnim semestrze Tyflo- i Surdopedagogiki
Jestem również certyfikowanym dogoterapeutą i właścicielką dwóch psów rasy Alaskan Malamute. Specjalizuje się w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz niepełnosprawnościami. W mojej pracy kieruję się zasadą indywidualizacji - metody dopasowuje do dziecka, a nie dziecko do metody.
Obszary pracy:
- inne zaburzenia neurorozwojowe
- tożsamość płciowa
- terapia ręki
- zaburzenia koncentracji i uwagi
- zajęcia w ramach WWR
- trudności wychowawcze i niski poziom kompetencji społeczno-emocjonalnych
Zaburzenia
spektrum autyzmu
słabowidzace
słabosłyszące
po porażeniu mózgowym
ADHD
zaburzenia zachowania
inne zaburzenia neurorozwojowe
transpłciowość
Metody pracyaktywizujące
zindywidualizowane
Patrycja Tarabuła
Pedagog, trener TUS
Patrycja Tarabuła
Pedagog, trener TUS
Absolwentka Kolegium Nauk Społecznych Politechniki Śląskiej w Gliwicach. W swojej pracy wykorzystuje elementy metod pedagogiki zabawy, E. Gruszczyk- Kolczyńskiej oraz trening umiejętności społecznych. Stale podnoszę swoje kwalifikację inspirując się nowymi metodami pracy, ulepszając swój warsztat pracy. Pracuję głownie z najmłodszymi pacjentami kierując się indywidualnym podejściem do każdego z nich.
Metody pracy
Opowiadania, rozmowy, zagadki, elementy metody E. Gruszczyk- Kolczyńskiej, gry i zabawy ogólnorozwojowe, zabawy rozwijające sprawność dotykową w tym wykorzystanie m.in. sypkich materiałów, poznanie różnych konsystencji oraz faktur
Zaburzenia
Zaburzenia motoryki małej i dużej, zaburzenia emocjonalne, zaburzenia w zakresie koordynacji wzrokowo-ruchowej
Dawid Żołnierek
Pedagog
Dawid Żołnierek
Pedagog
Pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką społeczną, Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, Pedagogika korekcyjna. Od ponad 6 lat pracuje w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej z dziećmi oraz młodzieżą, stąd problemy młodego pokolenia nie są mi obce. Uważam, że problemy z którymi dzieci się spotykają są bardzo ważne i trzeba do nich odpowiednio podejść. Praca z dziećmi jest moją pasją. Nie ma nic lepszego jak widok małej uśmiechniętej twarzy, która po ciężkich wydarzeniach pomimo młodego wieku jest w stanie dalej okazywać pozytywne uczucia.
Aleksandra Rak
Trener TUS
Aleksandra Rak
Trener TUS
Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego i nauczycielem wspomagającym. Obecnie zajmuję się grupą energicznych 5-latków w jednym z gliwickich przedszkoli 🙂 W pracy z dziećmi kieruje się zasadą: dobra zabawa to podstawa!
Metody pracy.
W trakcie TUS używam elementy metody behawioralnej i stawiania zadań oraz zabawęZaburzenia Pracuję z dziećmi z problemami społeczno-emocjonalnymi, wycofanymi